Logotypy

Logotyp, logo, značka nebo piktogram. Tyto a další výrazy se běžně používájí pro okamžité popsání jediného - Vás. Ať se nám to líbí nebo ne, nikdy nedostaneme druhou šanci na první dojem a proč nezapůsobit hned na první dobrou s kvalitním logem? Každý si pod pojmem kvalitní logo představí něco jiného, my ale máme jasnou představu o tom, co by mělo takové kvalitní logo splňovat…

  • Výstižnost
  • Nezaměnitelnost
  • Jednoduchost
  • Zapamatovatelnost
  • Výstižnost…

    Už z prvního pohledu na Vaše nové logo bude jasné, o co tady jde a s kým máme tu čest. Ať je Váš podnikatelský záměr sebesložitější, určitě ho kamarádovy dokážete popsat v pár větách, že? V případě logotypů se ale jedná o sakra náročnou disciplínu, my vezmeme těch několik málo vět a dokážeme je přetransformovat do pár čtverečních pixelů tak, aby výsledek byl co nejvýstižnější vzhledem k Vašemu zaměření, to zní dobře ne?

    Nezaměnitelnost…

    Obšlehnout logo konkurence není žádné umění, kumšt je vytvořit takový vizuál, který bude přímo prosit o okopírování ze strany Vaší konkurence. No řekněte sami, je většího uznání než když Vás někdo napodobuje? Kopíruje dnes skoro každý ale vy s Vaším logem nebudete jedním z nich. Vy budete pro ostatní důvodem k napodobování.

    Jednoduchost…

    ,,Jednoduchost je největší sofistikovanost” - Leonardo da Vinci | ,,Jednoduchost je obtížnější než se obvykle zdá” - Jonas Ridderstrale ,,Jednoduché neznamená prostoduché” - Warren Buffet… Je vůbec potřeba dalších slov k tomuhle tématu když to Leo, Jony a Warren dokázali tak hezky vystihnout za nás?

    Zapamatovatelnost…

    Vsadíme se, že si ihned a bez větší námahy vybavíte logo Mercedesu, Applu nebo Seznamu ale dokážete si takhle pohotově vybavit také logo Vaší oblíbené restaurace nebo Vašeho kadeřníka? Ne? Tak prosím Vás, až tam příště budete, zmiňte se o nás a my to s radostí napravíme ;-)